
Io ora il Informazioni sullo spettacolo “Bene Ti dico la mia opinione e Critico Márton Szabó, la posizione del cioccolato alias.
È un’opinione che ritorno Nei suoi discorsi e programmi pubblici:
Quello “Tutti dovrebbero iniziare alle elezioni”e quello “Più parti del Parlamento”.
Tuttavia, questo è tale, Come se eliminiamo ogni memoria di in quale sistema viviamo ogni giorno.
Anche allora, dice questo, Quando avrebbe finalmente la possibilità di cambiare e cambiare il regime.
Attualmente Possiamo fidarci da solo Peter Magyare ovviamente anche lei sarà controllato come una democrazia che lavora per chiunque.
Di Sappiamo esattamente di Viktor Orban cosaE Tutti ne sono stanchi.
Se, ad esempio, la finestra di dialogo inizia Natale con Gergelly in testaPoi Si descrivono immediatamente ai miei occhi.
Coloro che sono ora sulla Tisza stanno perdendo la mia fiduciaE Anche i cani sono sulla collina della spazzatura politica!
Qualsiasi voto che non va al Tisza è aiutato da Fidesz.
Questo può sembrare estremamente, Ma queste regole sono state create da Fidesz.
Nella situazione attuale Lusso per votare per partiti dell’1%, cioccolato.
E per favore: Senti la tua responsabilità storica!
Hai un impatto sulla vita pubblicae se Che si tratti di solo 2.000 persone per esprimere il tuo voto sul partito nano,
allora otterrai la possibilità di un cambio di regime.
Dovresti vedere: 2026 è il tempo che potrebbe essere la nostra ultima possibilità,
votare in futuro secondo le regole democratiche.
E quando Nel sistema Fidesz dici che ci sono molte piccole feste in parlamento, “intasato”
E tutti dovrebbero iniziarequesto è, Come se stessi arricciando i tuoi capelli
Mi mescolerei con Klara Dobrev.
D’altra parte Queste dichiarazioni sono slogan vuoti.
Invece, potresti dire, lascia che tutto vada bene.
https://www.youtube.com/watch?v=mbubtdwwa_s&t=4s&ab_channel=m%C3%a9gegy
Csoki, ébredj fel! Ez nem demokrácia, ezt a szabályt a Fidesz alakította ki és nekik kedvez!
byu/Worth_Ad_7305 inhungary
di Worth_Ad_7305
42 commenti
Az, hogy mindenki induljon, az nettó hülyeség
>**Minden olyan szavazat, ami nem a TISZA-ra megy, a Fideszt segíti.**
Ez viszont nem igaz. Vegyes választási rendszer van, egyéniben és listán nem feltétlenül ugyanaz a legjobb taktika.
Viszont nincs túl sok mozgástér, szóval az, hogy “listán halgass a szívedre” szintén hülyeség. Olyan pártra érdemes szavazni listán aki vagy 5% körül van (áprilisban) vagy fölötte. Az 5%-osra leadott szavazat egyébként értékesebb, mint a biztos bejutóra, de úgymond kockázatosabb. (igazából mindkét irányba kockázatos). Meglátjuk mi lesz áprilisban.
Á igen, jönnek is a downvoteok. Mert a matematika attól megváltozik.
Ez a srác nemrég volt Puzséréknál az Önkényesben, és ott is nagyon idegesített a naivitásával. Semmit nem tett hozzá a műsorhoz.
Meg kell nyerni a választást, elszámoltatni a geciket majd új választást kiírni.
Azt nem vetted számításba, hogy Csoki (bárki is legyen az) talán nem azért mondja, amit mond, mert nem érti a választási logikát, hanem éppen azért, mert érti és látja ennek következményeit.

Mostanában több adásban is ütközik Csoki és Ádám véleménye erről a témáról. Komolyan hihetetlen ahogyan nem érti meg Csoki (és sokan mások), hogy a fidesz csak 1v1-ben dönthető meg.
Nem a 0%-os Párbeszéddel/2RK-val és nem a 2-3%-os DK/MKKP-vel egyesülve nyerhet itt a Tisza. A Momentum és a MMM pedig már kifarolt ebből a versenyből, mert ők tényleg a kormányváltás (rendszerváltás szerintem itt nem mostanában lesz) szándéka mellett vannak. Ezek a pártok eddig sem működtek ellenfékként és most se fognak, mert egyszerűen nem rendelkeznek akkora támogatottsággal.
Nyilvánvalóan a mi hazánk szövetségre fog lépni a gazdijával (fidesz) és elég esélyesen benne is lesznek a Parlamentben a következő ciklusban is, hacsak valami csoda folytán el nem párolognak a szavazóik.
Az mh és a fidesz kivételével szeretném ezeket a pártokat később is látni a közéletben, a Parlamentben, akár újdonsult erővel visszatérve, de amíg nincs parlamenti demokrácia, addig ne tartsuk már fent ezt az illúziót és ne vezessük félre az embereket, könyörgöm.
Fú, nekem meg ettől a “mi majd ellenőrizzük Magyar Pétert”-jellegű hozzáállástól van hidegrázásom.
Hogy fog ez kinézni? Jó esetben kétharmaddal jön a Tisza-kormány, iszonyatos szarhalmazon kell majd átlátniuk, azt rendbe tenniük, szakértők és hozzáértők híján azokkal az emberekkel, akik most jelentkeznek – közéjük furakodott megélhetésiekkel, spiclikkel, stb. Ebben az állapotban fogja a leendő tiszás miniszterelnököt napi szinten érni igazságtalan kritikák és számonkérések tömkelege és eközben kéne új, működő rendszerek alapjait lerakni (úgy, hogy az ország közben a demográfiai és szociális összeomlás felé csoszog).
Bárki is lenne a (tfh. kétharmados) döntéshozó, ő se tudná se egy, se két ciklus alatt ezt a mértékű elszúrást helyre hozni. Nyilvánvaló, hogy teljes állami alrendszereket kell nulláról felhúzni és ezzel párhuzamosan alapvető, az ország sorsát 10-20-50 évekre meghatározó döntéseket újra meghozni.
És ugye itt jönne be az egykori Tisza-szavazó, aki “PÉTER TÉGED TÁMOGATTUNK DE LÉGYSZÍVES EZT NE ÍGY / NE MOST” jellegű emailekkel lepi el napi szinten a tiszás szervereket. Ennek nem csak értelme nincs, hanem sajnos egy idő után pont a kívánt hatás ellenkezőjét fogja kiváltani, egy bosszankodó sóhajtást, hogy ez van, még a mieink is kritizálnak. (És ugyanaz a szétforgácsolódás lesz, mint az MDF-fel volt az 1990-es évek elején, vagy a kisgazdákkal ’45 után.)
Ha valaki kontrollt akar, valamilyen ellensúlyt, akkor bizony más párt is kell a Tisza mellé. Ennek ez a módja és így teljesülhet. Közben meg a választási rendszerünkből adódó kiszámíthatatlanság és túlkompenzáció miatt nem tudhatjuk, hogy más párt jelenléte mellett létrejöhet-e rendszerváltó kétharmad vagy sem.
tudom, h ezzel a véleményemmel eléggé egyedül vagyok, de sztem a jólvanezígyes srácok nem túl okosak. nem igazán értem, h ezzel a szellemi tőkével ők hogy lettek ekkora véleményvezérek. illetve értem, vakok között félszemű.
Csodalkozom Csokin, pedig o is esztergomi. Csoki, ha olvasod, emlekszel meg azokra az idokre, amikor az esztergomiak vegre levaltottak a Meggyest, megszavaztak a Tetenyi Evat, es a nagy eszukkel melleszavaztak egy 2/3-s fideszes tobbseget az onkormanyzatba? Ha valaki, te esztergomikent tudod, milyen az, amikor egy politikai vezetes nem tud semmit sem csinalni, mert folyamatosan vagjak alatta a fat, tudod mi lesz a vege annak, ha megszavazunk egy uj vezetest, de nem adjuk a kezebe a szukseges eszkozoket. Egy totalis cirkussza valt az egesz, mi esztergomiak meg a szechenyi terrol neztuk kivetiton, ahogy olik egymast, es ahogy a fideszes kepviselok csakazertis leszavaznak meg megvagnak mindent is amit nem ok talaltak ki. Na, valami hasonlo lesz a parlamentbol is, egy mukodeskeptelen cirkusz ahol a fidesz a bebetonozott embereinek hala csakazertis megvag mindent, amit a tisza csinalni akar. Sajnos kell a ketharmad.
Bírom Csokit, de álomvilágban él.
https://preview.redd.it/bsut2vpjp0cf1.png?width=727&format=png&auto=webp&s=02324b24f1759330f91786633b15f5c4a2a3b0af
https://preview.redd.it/plcd5c2kq0cf1.png?width=640&format=png&auto=webp&s=96a302ab2a94d1197229eaed5e727a7c4f0687b4
Ez a Csoki nem Tubók Imre véletlenül.?
Nem akarom védeni Csoki álláspontját, de mi a biztosíték arra, hogyha nem indul mondjuk a Kutyapárt, vagy DK, esetleg a Párbeszéd, akkor azok a szavazatok amik rájuk megy automatikusan Tisza szavazat lesz? Mi van ha a DK-s akkor azt mondja inkább a Fidesz mint a Fidesz 2.0 aki üti a feleségét? A kutyás meg mondjuk faszokat rajzol akkor a szavazólapra vagy el se megy szavazni?
2022-ben is volt bevallottan olyan ellenzéki aki Fideszre szavazott, mert nem akart MZP kétharmadot.
Pedig jó lenne, ha mind elindulna, és az indulásukkal végleg kirostálódnának. Ez lehetővé tenné, hogy valami új alakulhasson ki ballibszoczöld oldalon. Amíg van remény egy 2030-as momo stb… -Feltételezve, hogy a többi is hátralép.- feltámadásra, itt új tehetséges politikai szereplő nem fog helyzetbe kerülni.
>De **Orbán Viktorról pontosan tudjuk, hogy milyen**, és **már mindenkinek elege van belőle**.
Úgy másfél-kétmillió magyarnak még nincs elege belőle, pont ez a gond. Duh.
Mostanában egész sokat lehet látni Csokit MKKP-s rendezvényeken és médiában. Nagyon hasonlít is a véleménye az MKKP narratívájával.
“Minden olyan szavazat, ami nem a TISZA-ra megy, a Fideszt segíti.
Lehet, hogy ez szélsőségesen hangzik, de ezeket a szabályokat a Fidesz hozta létre.”
2018 összefogás
2022 összefogás
Köztes választások, ez sajnos így van. 40% vs 60% aránnyal is lehet 2/3 ha a többi kis párt szét van aprózva
2014-ben úgy lett 2/3-ad hogy még többsége se volt.
Nem ehhez kapcsolódik, de mást iscfelbayz Ádámnak ez a reddites “i fucking love science” személyisége?
Azt nem értem, miért nem neki írtad ezt a levelet inkább, miért ide spammeled, mikor kb. napi 3x van ugyanerről egy poszt. Igen, felfogta mindenki: csak a Tisza, mindmeghalunk, utolsó utáni esély, aki nem velünk, az ellenünk, és ez nem mind vélemény, hanem tény.
De vicces, te most a redditen folytatsz ilyen hadjáratot a Kutyapárt ellen? Ez már a második posztod két napon belül, aminek a lényege már megint az a választások óta ismételgetett totál nonszensz faszság, miszerint a Kuytapárt miatt nem lesz kormányváltás.
Nyugodtan nézd vissza a korábbi eredményeket és döntsd el ezen elmélet helyességét.
Tudom, ez a választás most más, akár 1 szavazaton is múlhat, kell az összefogás, sosem volt ekkora esély, MZP-vel, Vonával, Klárával stb. most más. Tulajdonképpen ez is ismétlődő érv, mintahogy azon tény ignorálása is, hogy az MKKP-ra szavazók jelentős része egyébként kurvára nem szavazna másik pártra. És attól még, hogy te kb. be szeretnéd őket tiltani még nem nyerne választást a Jobbik/DK/Momentum/Tisza.
Csokinak véleményem szerint nincs igaza jelenleg. Igen, ha demokrácia lenne Magyarországon, akkor induljon el mindenféle párt. De ez már rég nem demokrácia. 16 (pontosabban összesen 20!) évnyi ~~Horthy~~ ~~Rákosi~~ ~~Kádár~~ Orbán után ideje megválni atyuskánktól, hogy legalább minimális esélyünk legyen arra, hogy egyszer majd demokráciában élhessünk, egy színes, többpárti parlamentünk lehessen, ami nem csak az ország lakosságának negyedét, vagy a leggazdagabb 1000 embert képviseli. És most ha megint elaprózódik az ellenzék, akkor esélytelen lesz további 4 év múlva kirángatni a kleptokráciát a bársonyszékeikből békés úton. Nem beszélve a további, 4 évnyi szabadrablásról és az ország nemzetközi megítélésének, pozíciójának romba döntéséről.
alapvetoen egyetertek, hogy mindenki induljon el es legyen minden tobbfele nezet a parlamentben, de ez csak akkor kivitelezheto, ha olyan a valasztasi rendszer. A mostani nem ilyen. A rendszervaltashoz egy nagy ellenzeki part kell.
Aztan ha megvolt a rendszervaltas, akkor lehet rendes valasztasi torvenyt csinalni, es a kovetkezo valasztason mar induljon el mindenki, aki csak akar. Szerintem a parlamenti kuszob is ertelmetlen, ha egy partbol egy ember jut be listan akkor jusson be egy, tokmindegy (mivel fel ember nem tud bejutni, igy nyilvan lesz valamilyen bejutasi kuszob, de miert kene ennek 5%-nak lennie)
Igazából egy működő állambam nem lenne rossz sokféle párt a parlamentben mert kötelező lenne együtt dolgozni koaliciózni stb. Itthon ez úgy nézne ki hogy akkor 4 évig SEMMI nem történne, és üres lenne a patkó.
ehhhjjj b*meg, hogy itt senkinek semmi nem jó…
Csoki miatt az utóbbi időben egyre nézhetetlenebb a műsor. Volt olyan rész ahol konkrétan minden komment neki volt címezve hogy vegyen vissza.
Egyrészt ezzel a mindenki induljon a választáson mantrával, másrészt az állandó jóemberkedéssel és halgattassék meg mindenkivel. Tényleg néha nem tudom eldönteni hogy álnaív vagy tényleg ennyire az. Az meg a másik, hogy Ádámot abszolút ledominálja sokszor, nem hagyja beszélni és konkrétan elmondja hogy szerinte Ádám mit akar mondani.
Nagyon azt érzem hogy a fejébe szállt a sok szereplést, beszéd meg a saját műsor. Nem kifejezetten tett jót neki.
Az meg a másik hogy mostanában nagyon érződik, hogy a Kutyapárthoz húz így nem csodálom, hogy tolja ezt az induljon el mindenki mantrát. Csak hát sajnos 2026-ban nem sok értelme lesz egy protestpártnak amikor van igazi ellenzék.
Nem osztom Csoki álláspontját ebben a kérdésben, de értem, miért mondja, amit. Iszonyúan veszélyes a kétpárt rendszer, pontosan látni ezt USA-ban, hogy az emberek két szar közül választhatnak, és a győztes mindent visz elv alapján két szélsőség csap össze.
Arról nem is beszélve, hogy a történelem ismétli önmagát. Vitya épp azért kapott 2/3-od mert mindenkinek a töke kivolt már Ferivel és még gazdasági világválság volt. Jelenleg pontosan ugyanez a recept, csak MP került Vitya helyére, Vitya meg Feri helyére. Gyűlöletből szavaz mindenki, vagy erre, vagy arra, és ez iszonyúan káros, látjuk ezt az ország mentális állapotán is. Pontosan ezért mondja Csoki amit mond. Ismétlem, én nem értek vele egyet, de pontosan látom hogy egy szar szituációt egy esetlegesen szar megoldással készülünk megoldani. Nyomasztó és depresszív a szituáció, de legalább egy van egy szar megoldásunk, ami után talán lesz lehetőségünk Csoki által preferált irányt követni.
Én ezt inkább úgy látom, hogy szavazzunk le most a Tiszára, legyen tisztességes nyomozás és legyenek felelősségre vonva a fideszesek, de közben legyen visszaállítva a demokrácia is, épp azért, hogy több fidesz ne legyen.
A Csoki kb. ugyanazt csinálja, amit annó a Farkasházy csinált a Heti Hetesben, hogy “jójó, de milyen az már, hogy a kisebbik rosszra szavazol, az mekkora hülyeség már”, és így…értem geci, hogy nem ez az ideális, de ez van. Majd ha már nem a FIDESZ van hatalmon, akkor elkezdhetünk elmélkedni arról, hogy hogy lenne jó, de azt a beszélgetést nem lenne rossz, ha nem a szakadék szélén csinálnánk.
Mondom ezt úgy, hogy egyébként én nagyon kedvelem a Csokit (és a Farkasházyt is kedveltem annak idején :D).
Csoki?
Ha a kutyapárt nem indulna, akkor a szavazói vagy nem szavaznának senkire, vagy a tiszára azért leszavaznának muszájból.
ergo jobb lenne ha nem indulnának, mert akkor a tisza erősödne és a fidesz gyengülne
Azta mennyi mély értelmiségi van ezen a thread-n
Csokinak nem igaza van, hanem igaza lesz. 2030-ban, feltéve ha most sikerül 2026 és utána lesz egy normális választás.
tesó, mire fel ez a mennyiségű vastagon szedés? jézusom…
Csokinak és a műsornak is jót tenne, ha 1-2 hét szabira menne. Amióta Ádám is kivesz 1-2 nap, 1-2 heteket azóta érezhetően szórakoztatóbb. Rá fog férni Csokira a nyári szünet, mert néha tényleg nagyon akaratos és néhol élvezhetetlen a műsor emiatt
Szeretem a jólvanezígyet, de ettől én is kivagyok Csokival kapcsolatban. Üvöltök a képernyő előtt, mikor jön az általad is leírt dolgokkal.
ha a szöveg több, mint felét kivastagítod, akkor eleve minek vastagítottad ki? fontos a mondanivalód, de így inkább csak idegesítő.
Csoki szeretné ha az emberek normális gondolkodása megmaradna egy abnormális rendszerben. Számomra érthető az álláspontja, csak sajnos nem biztos, hogy helyes megfejtés a mostani problémára.
Amúgy abszolút igaza van egy demokratikus rendszerben valóban ez a helyes. Örülnék neki nagyon ha lenne mo-n is egy egészséges demokrata rendszer ahol nem egy állampárt van és minden pártnak kompromisszumokat kellene kötnie egymással, hogy kormányozhassanak és képviselhessék az őket választó csoportokat. Egy konzervatív és egy progresszív nezőpontnak ugyanúgy van helye a politikában, nem kell egymásnak esni, csak azért mert máshonnan nézzük a dolgokat, de meg kell hallgatni a másikat és hajlandónak kell lenni kompromisszumokat kötni.
Obligatory, magyarország NEM demokrácia
Egy ideális világban igaza lenne. Sajnos a mienk nem az. A Fidesz egy nagy egység. Az ellenzék meg inkább több csoportra oszlik. Indulhatnak külön (2018), de akkor a szavazatok is eloszlanak és a Fidesz nyer. Indulhatnak együtt (2022), de sokan nem szavaznak inkább rájuk a belső ellentmondásos figurák miatt. Az egyetlen, ami maradt, hogy egy új, eddig ismeretlen párt válik olyan erővé, mint a Fidesz.
Csoki kicsit álomvilágban él. Nincs baj az eltérő véleményekkel szerintem, csak nem igazán értem, hogy hogyan nem látja, hogy jelenleg elég kontraproduktív.
Csoki idealizmusa kurva idegesítő néha. A győzteskompenzációt is átbeszélték már, hogy lehet ilyen balfaszságokkal előjönni utána? Mintha a bal agyféltekéje nem tudná, hogy miről hadovál a jobb.
1%-os pártra szavazni csak annyiban luxus, mint amikor eladod a vesédet, hogy letedd a kezdőrészletet az új TV-re, miközben nincs pénzed kajára meg áramra. Aztán várod, hogy *legyen minden jó*.
Imádom egyébként a műsort meg mindkét gyereket. Csoki egy nagyon jólelkű embernek jön le, de kicsikét több pragmatizmust demonstrálhatna.
Nem Klára kell, hanem rendszerváltás. Ennyikeh.